Om salgsbreve

Slider

Sådan skriver vi et professionelt salgsbrev... 

Salgsbrev, følgebrev, forretningsbrev, invitation, nyhedsbrev, infobrev, direct mail - de handler alle om at sælge en ide eller en vare.

Et salgsbrev, der får tabte kunder tilbage

Traditionelt bruges et salgsbrev i opstarten af et kundeforhold.
Men et salgsbrev kan også bruges til at holde kontakten med kunden og tage højde for diverse scenarier i kunderelationen.

Måske er kunden vanskelig at få i hus! Et godt brev kan bane vejen for at din sælger får ordren med hjem ved næste kundebesøg.

Måske valgte din kunde en anden leverandør! Her kan et godt brev hjælpe dig med at få den tabte kunde tilbage.

Vi kan hjælpe dig!

Indholdet i salgsbrevet
Der er 6 vigtige punkter, der altid skal med i et godt salgsbrev:
En bærende ide - det er den vanskeligste del af opgaven
En overskrift, der fanger opmærksomheden
En positiv, kort og letlæst tekst
En eller to gode mellem-overskrifter
En klar beskrivelse af hvad læseren opnår (tilbuddet)
En opfordring til handling

Vi har udvidet AIDA modellen  - med TILLID
AIDA modellen er en god, gennemprøvet skabelon for, hvordan man opbygger et salgsbrev.
Men Salgsbrev.dk har gjort modellen endnu bedre!
Vi har udvidet AIDA modellen med TILLID, som vores tekstforfatterindbygger i dit salgsbrev bl.a. via vores tone og sætningskonstruktion. På den måde skaber vi troværdighed og tillid til dine varer og din virksomhed.
Kun hos Salgsbrev.dk får du denne u
nikke, ekstra dimension.

TILLID
Det er vigtigt at skabe tillid til brevets indhold fra det sekund, det bliver åbnet. Tillid hos læseren sikrer, at brevet bliver læst.

ATTENTION
Skab opmærksomhed fra første sekund.
Det handler primært om overskriften. Er den ikke i orden, bliver dit brev til genbrugspapir. Et godt tænkt PS! er også med til at skabe opmærksomhed.

INTEREST
Fasthold opmærksomheden - og skab interesse...
Hvad kan du hjælpe din kunde med - hvilke problemer kan du løse.

DESIRE
Læserens behov er vækket - gør det klart, at du kan tilfredsstille det.
Vi fortæller om dit produkt, og hvordan din virksomhed kan gøre livet lettere for læseren.

ACTION

Skab mulighed for at handle, så læserens behov bliver opfyldt. Vi skriver ofte, at du kontakter modtageren af salgsbrevet inden for et par dage. Vi opfordrer også dine kunder til at kontakte dig. Det er selvfølgelig et must at huske diverse kontaktinfo.

Ring og få mere at vide

Lad og hjælpe med dit salgsbrev! Du er velkommen til at kontakte os for et tilbud. Ring til os på telefon 40 54 67 80 - eller kontakt os via info@salgsbrev.dk